طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

فاکتورهای سئو در سال ۲۰۱۸

تاریخ ارسال: ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ دیدگاه ها ۰ نویسنده : admin دسته بندی : سئو و بهینه سازی

در سال ۲۰۰۶، قبل از iPhones و اندروید، در یک سند گوگل اشاره به این دارد که موتور جستجو از “بیش از ۲۰۰ فاکتور” برای رتبه بندی استفاده می کند. در حال حاضر هزاران فاکتور برای رتبه بندی وجود دارد و نمیتوانیم وانمود کنیم که آنها چه چیزی هستند. و درادامه مقاله به جدیدترین فاکتور در سال ۲۰۱۸ را به صورت مختصر نگاهی خواهیم داشت.

 

۱۰ فاکتوری که شما باید سایت خود را با توجه به آنها بهینه سازی کنید

۱- کلمات کلیدی صفحه و معیارهای مبتنی بر محتوا: اگر صفحه شما با جستجویی که کاربر انجام داده مرتبط نباشد و کاربر به پاسخی دست پیدا نکند سایت شما رتبه بندی نخواهد شد. اغلب کسب و کار های که سایتی با رتبه خوبی دارند در کنار سایت محتوا تولید می کنند و همین امر باعث رشد در رتبه سایت و برند سازی می شود.

۲- سایت دارای محتوایی باشد که کاربر مدت زمان طولانی در سایت حضور داشته باشد:  هنگامی که که شما مطلبی را در صفحه قرار  دهید، سؤال دیگری که باید از خود بپرسید این است: «چطور می توانیم کاملا مطمئن شویم که کاربری که جستجو می کند بر روی دکمه برگشت کلیک نمی کند؟» شما بیشتر درباره کسب و کار و محصولات خود بهتر از هرکسی می دانید و باید مطلب که به اشتراک گذاشته اید برای کاربری که جستجو را انجام داده جذاب باشد تا مدت زمان حضور در سایت بالا رود.

۳- کسب و کار در دنیای واقعی : شما می توانید کسب و کار خود را در گوگل مپ معرفی و محل شرکت خود را ثبت نمایید و تاثیر این کار در سئو محلی بسیار بالا می باشد و به عنوان مثال ما سایتی داریم با عنوان طراحی سایت در اصفهان و محل شرکت را در استان اصفهان ثبت کردیم و گوگل با توجه به این که نزدیک ترین محل برای جستجوگر انتخاب می کند سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرید و به راحتی نزدیک ترین مشتری ها را بدون هیچ هزینه تبلیغاتی پیدا خواهید کرد .

۴- طراحی جداب و ریسپانسیو برای موبایل : اینکه شما سایت جذاب و زیبایی داشته باشید در اینکه کاربر جذب کنه و مدت زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشه می تونه خیلی در سئو سایت شما تاثیر گذار باشه و نکته که خیلی مهمه این که شما قالب سایتون برای موبایل تنظیم کرده باشید که زمانی که کاربر از طزیق موبایل یا تبلت وارد سایت شما می شود بدون دردسر بتونه مطالب بخونه و نیازی به زوم کردن روی صفحه نداشته باشه طبق تحقیقاتی که انجام شد از هر ۱۰ کاربر وقتی که سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو نباشد ۵ نفر از انها از سایت بیرون می روند که این به معنای ضرر جدی در سئو سایت می باشد چون که کاربران در مدت زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه سایت را ترک خواهند کرد و در صورتی که قالب ما برای موبایل تنظیم شده باشد احتمال اینکه کاربر بالای ۱ دقیقه در سایت باشد را بالا خواهد برد.

۵- محتوا و مقالات منحصر به فرد بنویسید : در موتور جستجوی گوگل خزنده های وجود دارد که سایت ها بررسی می کنند و در صورتی که سایت شما محتوای کپی داشته باشد امتیاز خاصی برای پست در نظر نمی گیرد و ممکن است سایت شما پنالتی شود یعنی گوگل سایت شما را از نتایج گوگل پاک کند و نوشتن مقالات اختصاصی می توانید سایت شما را به عنوان سایت مرجع در نظر بگیرید و تعداد لینک های به مقاله داده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

۶- صفحه شما mobile friendly باشد: گوگل یکی از فاکتور هایی که در نظر می گیرید mobile friendly است که شما می توانید از این لینک سایت خود را بررسی کنید و بعد از آنالیز سایت به شما می گویید که موبایل فرندلی می باشد یا خیر در صورتی که سایت شما مشکلی در قسمت موبایل فرندلی داشته باشد به شما توضیحاتی خواهد داد که آنها را برطرف کنید .

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16