سئو

فاکتور جدید گوگل در مورد بک لینک

نظر گوگل در مورد بک لینک

از جان مولر در مورد لینکهای با کیفیت پایین و به روزرسانی نوامبر 2019 سؤال شد. در طول پاسخ خود ، مولر دو بار به ناشر توصیه کرد که در مورد ارتباط بین لینکها و به روزرسانی نوامبر به نتیجه گیری نرسد.

یک بازاریاب جستجوگر مربوط به جان مولر است که پس از بروزرسانی ماه نوامبر ، هنگام مرور وبلاگ نویسان دستور العمل با بروزرسانی ها ، متوجه شد که این سایت ها از رویه های ساخت لینک با کیفیت پایین لینک دارند.

بازاریاب جستجو گفت:

“شما می توانید بسیاری از لینکهای غیر طبیعی را از طریق ابزارکهای پیشنهادی و سایر تاکتیکهای ایجاد لینک مشاهده کنید.”

از این شخص پرسید که آیا ارزش این را دارد که آن لینکها را غیرفعال کند زیرا به نظر می رسد گوگل لینکها را به سادگی بی ارزش کرده است و به همین دلیل سایتها دیگر رتبه بندی نمی کنند.

جان مولر پاسخ خود را با ذکر اینكه او به یك سایت خاص نگاه نمی كند و اظهار نظرهای وی به معنای كلی گفته شده ، ترجیح داد.

این پاسخ مولر است:

“به طور کلی اگر به سایت خود نگاه می کنید و … به نظر می رسد که واقعاً الگوی مشخصی از لینکهای غیر طبیعی مرتبط با سایت شما وجود دارد ، این می تواند به این دلیل باشد که شما در حال ایجاد لینک سازی به نوعی … عجیب و غریب هستید ، اگر با استفاده از ابزارک ها برای ایجاد لینکها ، انواع معمولی از این موارد ، معمولاً این چیزی است که من توصیه می کنم بدون در نظر گرفتن بروزرسانی هایی که اتفاق می افتد ، آنها را تمیز کنم. ”

آنچه که جان مولر با توجه به لینکها و به روزرسانی های اخیر گفت ، این است که لینکها از شیوه های ساخت لینک پیکربندی مانند ابزارک ها باید با “صرف نظر از هرگونه به روزرسانی که اتفاق می افتد” با آنها برخورد شود.

مولر از لینک شیوه های ساخت لینک ضعیف با بروزرسانی خودداری کرد.

وی سپس روشهای مقابله با لینکها را از طریق طرحهای ایجاد لینک ضعیف مورد بحث قرار داد. وی در پایان پاسخ خود به موضوع لینکها و به روزرسانی گوگل در نوامبر 2019 بازگشت.

در اینجا دومین نظر جان مولر در مورد حدس و گمان در مورد لینکها و به روزرسانی نوامبر Google است:

“با توجه به این وضعیت کلی که تصور می کنید یک بروزرسانی بر اساس لینکهای به سایت شما روی سایت شما تأثیر می گذارد ، این چیزی است که می خواهم قبل از شروع نتیجه گیری ، کمی محتاط باشم.”

پیش از این بیانیه ، مولر چند دقیقه را صرف تفصیل سه روش برای مقابله با لینکها از شیوه های ساخت لینک پیکری کرده بود.

با توجه به لینکها و به روزرسانی نوامبر 2019 به نتیجه گیری نروید
سپس به موضوع به روزرسانی برمی گردد و در مورد “پرش به نتیجه گیری” در مورد ارتباط بین لینکها و به روزرسانی نوامبر هشدار می دهد.

توجه به این نکته مهم است که بسیاری از سایت ها لینکهایی با کیفیت پایین دارند. بنابراین به این نتیجه می رسیم که این لینکها می توانند یک رویکرد اشتباه باشند زیرا ممکن است دلیل واقعی یک سایت را از دست بدهد.

تبلیغات PPC خود را از رقبا و کلیکهای کلیک محافظت کنید.
به طور خودکار از تبلیغات خود در برابر رقبا ، رباتها ، کلیک روی مزارع و اشکال دیگر کلاهبرداری کلیک محافظت کنید. راه اندازی ساده دوره آزمایشی رایگان خود را امروز شروع کنید.

شروع آزمایشی رایگان
تبلیغات
من با مشتریانی که تحت تأثیر به روزرسانی های قبلی هستند که در قطار disavow پرش کرده اند ، کار کرده ام. آنها ناامید شدند که سایت آنها هرگز از ایستگاه خارج نشده است. پس از جدا کردن لینکهای اسپم که هیچ ارتباطی با آنها ندارد ، هیچ پیشرفتی در رتبه بندی مشاهده نشد.

و این با آنچه جان مولر توصیه می کند ، تنظیم می شود.

اگر لینکها چیزی هستند که می دانید مانند لینکهای ویجت یا “ایجاد لینکهای عجیب” می توانید با آن برخورد کنید.

مولر در سخنان پایانی خود اظهار داشت که فقط به دلیل لینکهای عجیب و غریب ، به این معنی نیست که آنها بر سایت شما تأثیر منفی می گذارند.

مولر خاطرنشان می کند که لینکهای اسپم در همه زمان ها اتفاق می افتد:

“و واقعاً به لینکهای سایت خود نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که واقعاً نوع الگوی لینکهای غیر طبیعی در آنجا وجود دارد که واقعاً مشکل ساز است.

خیلی راحت می توان به هر وب سایتی که برای مدت زمانی طولانیتر در وب حضور داشته باشد ، پیدا کرد و لینکهای… عجیب و غیرمعمول پیدا کرد.

بنابراین این چیزی است که فقط به این دلیل که چیز عجیب و غریب پیدا کرده اید ، لزوماً به معنای تأثیر منفی این سایتها در سایت شما نیست. این فقط ممکن است … نوع معمولی از لینکهای پوسته پوسته که طی سالها جمع می شوند. ”

“لینکهای عجیب و غیرمعمول” متداول است. آنها همیشه اتفاق می افتند. بنابراین به این نتیجه نرسید که این با به روزرسانی همراه است و توضیح می دهد که چرا یک سایت رتبه بندی را از دست داده است.

مراقب SEO Herrings SEO باشید
در ادبیات (و زندگی) مفهومی وجود دارد که به آن شاه ماهی قرمز گفته می شود. شاه ماهی قرمز معمولاً مظنونی است که ظاهراً گناهکار است.

در سئو سایتهایی که رتبه بندی را از دست می دهند نیز تمایل به مشکلات فنی مانند سرعت صفحه کند یا لینکهای کم کیفیت دارند که از ایجاد لینک نیستند. اما در مورد سایتهای مرتفع صادق است.

از آنجا که این مسائل تقریباً در همه سایتها متداول است ، به نظر می رسد هیچ ارتباطی وجود ندارد ، مظنونان بدیهی هستند که مرواریدهای قرمز هستند.

جان مولر توصیه می کند که به نتیجه نرسید. موافقم. این توصیه خوب است زیرا ناشر را مجبور می کند به فراتر از مظنون آشکار اما نادرست نگاه کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *