مقالات سئو

اشتباهات رایج در لینک سازی

با توجه به اینکه بیش از یک دهه در لینک سازی تجربه داشته باشیم ، مشخص است که هنوز هم سردرگمی عظیمی در این حوزه  وجود دارد. هر چند وقت یک بار ، یک هیاهوی بزرگ وجود دارد. برخی از این بحث ها و استدلال ها صرفاً ناشی از ضرورت پر کردن خلاء مطالب است ، اما برخی از آنها ناشی از نگرانی واقعی و سردرگمی هستند.

“برای پیوندها درخواست نکنید!”

“سعی کنید از ایجاد لینک جلوگیری کنید!”

SEO یک صنعت همیشه در حال تغییر است. روشی ممکن است دیروز کار کند ممکن است امروز کار نکند.  به همین دلیل می خواهم امروز نقش “لینک سازی ” را  با روشهای جدید 2019 بررسی کنیم .

1. اگر آن را بسازید ، آنها می آیند

در بین بسیاری از بازاریابان دیجیتال و سئو سؤالات وجود دارد که اگر شما به سادگی محتوای عالی و منابع ارزشمند ایجاد کنید ، کاربران به سمت شما خواهند آمد. اگر از قبل یک برند ، وب سایت کاملاً شناخته شده دارید ، می تواند یک جمله واقعی باشد. با این حال ، اگر شما مانند اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها – از خارج به دنبال آن هستید – این می تواند یک ذهنیت کشنده باشد.

برای اینکه مردم بتوانند شما را بیابند ، باید جاده هایی بسازید که آنها را به جایی که می خواهید هدایت کنید. اینجاست که  وارد  لینک سازی می شوید.

اکثر افرادی که در گوگل جستجو می کنند ، روی نتایج ارگانیک کلیک می کنند. در حقیقت ، برای هر کلیک روی یک نتیجه پولی در گوگل ، 11.6 کلیک برای نتایج ارگانیک وجود دارد!

و برای ایجاد رتبه بندی خود در موتورهای جستجو ، به لینک نیاز دارید.

 

2. برای رتبه بندی به لینک ها نیاز ندارید

من نمی توانم باور کنم که هنوز هم افرادی هستند که در سال 2019 فکر می کنند ، اما وجود دارد. به همین دلیل اخیراً یک مطالعه موردی را در رابطه با پروژه ای که در آن کار می کردم منتشر کردم.

به طور خلاصه ، هرچه بک لینک های معتبرتر و معتبری که توانستم بسازم ، بالاتر می رود و سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالاتر است. این به این معنا نیست که پیوندها تنها عامل الگوریتم گوگل هستند که اهمیت دارند ، اما شکی نیست که یک پروفایل بک لینک قوی و مرتبط با آن به طول می انجامد.

3. فقط با موضوع قدرت دامنه بالا پیوند دارد

به عنوان یک سازنده لینک ، مطمئناً باید به دنبال سایت های هدف با معیارهای بالا باشید. با این حال ، آنها تنها چشم اندازهایی نیستند که باید برای شما مهم باشند.

گاهی اوقات یک دامنه اتوریتی (DA) فقط می تواند نشانه ای از سایت جدید باشد. اگر یک چشم انداز لینک کاملاً به وب سایت شما مرتبط است ، اما دارای DA کم است ، باز هم باید آن را هدف قرار دهید. در حقیقت ، اکثر سایت هایی که مورد توجه شما قرار می گیرند ،  بیشتر از اینها ، ارتباط از DA مهمتر است.

وقتی فقط روی معیارها تمرکز می کنید ، فرصتهای کاملاً مرتبط را از دست نخواهید داد. پیوندی که سیگنالهای اعتماد ارسال می کند با ارزش تر از پیوندی است که توسط معیارهای طراحی شده توسط اشخاص غیر از گوگل مهم تلقی شده است.

دلیل دیگر دلیل این امر این است که الگوریتم گوگل به دنبال تنوع در نمایه بک لینک شما است. ممکن است فکر کنید که نمایه ای با بیش از 100 پیوند ، که همه دارای 90+ DA هستند ، آرزو خواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *