سئو

10 ترند سئو در سال 2020 که باید آنها را بدانید

10 ترند برتر سئو در سال 2020

وقت آن است که سالانه نگاهی بیندازیم به آنچه که در آینده برای متخصصان سئو در سال 2020 پیش بینی شده است. چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار خواهد کرد و به شما کمک می کند تا در SERP ها مسلط شوید و در سال 2020 درآمد بیشتری کسب کنید؟ در زیر 10 ترند سئو در سال 2020 که باید آنها را بدانید آمده است:

1- الگوریتم BERT بهینه سازی کاربر محور :

در سال 2019 ، راه اندازی الگوریتم جدید BERT گوگل مورد توجه بسیاری قرار گرفت. به طور طبیعی ، هر حرفه ای سئو می خواهد یاد بگیرد که چگونه برای BERT بهینه شود.

به طور خلاصه ، این به معنی ارزیابی مجدد نقاط دسترسی کاربر برای جستجو و تراز کردن مطالب با آن است.به گفته الی شوارتز ، مشاور رشد  گوگل با ادغام BERT امسال در الگوریتم قطعه قطعه شده و دارای ویژگی های قطعه ، گوگل جهشی بزرگ را به سمت جستجوی جستجو در مورد تطبیق نسبتاً متناسب رشته انجام داده است. شوارتز گفت: “واقعاً محتوا باید به قصد کاربر نوشته شود و نه فقط رشته هایی که ممکن است کاربر جستجو کند.ابزارهای پیدا کردن کلمه کلیدی حتی ممکن است با مجموعه داده اصلی برای تولید محتوا که از سؤالات پیشنهادی ارائه می شود ، کمتر مرتبط باشند. گوگل به طور مداوم خود را  به روز می کند تا نتایج جستجو را بر اساس قصد کاربر بهینه کند .در سال 2020 ، توصیه می کنم با مشتریان خود بنشینید و با آنها صحبت کنید ، از آنها بخواهید که در مورد سفر خود برای خرید ، نحوه استفاده آنها از جستجو ، آنچه در مورد سایت شما فکر می کنند ، برای شما تعریف کنند. از آن داده ها در هر تصمیمی که می گیرید استفاده کنید. ”

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *