طراحی لوگو

طراحی لوگو

از آنجا که یک لوگو موجودیت بصری یک سازمان را نشان می دهد ، طراحی لوگو یک بخش مهم از طراحی گرافیک است. یک لوگو عنصر اصلی یک سیستم شناسایی پیچیده است که باید بطور عملکردی در کلیه ارتباطات یک سازمان گسترش یابد. بنابراین طراحی لوگوها و ترکیب آنها در یک سیستم هویت بصری یکی از دشوارترین و مهمترین زمینه های طراحی گرافیک است. لوگوها در سه طبقه بندی قرار می گیرند (که می توانند ترکیب شوند). ایدئوگرافی ها  ، اشکال کاملاً انتزاعی هستند. نقاشی ها نمادی ، طرح های نمایشی هستند. لوگوها نام یا نام های شرکت را به تصویر می کشد. از آنجا که لوگوها به معنای نمایندگی مارک های شرکت ها یا هویت شرکت ها و تقویت شناخت فوری مشتری آنها است ، اغلب برای طراحی مجدد آرم ها سودمند است.

استادان سیستم

آخرین نمونه کارهای ما

رنگ لوگو

رنگ یک عنصر اساسی در طراحی لوگو است و در تمایز برند نقش مهمی دارد. اهمیت رنگ در این زمینه به دلیل مکانیک ادراک بصری انسان است که در آن رنگ و کنتراست نقش مهمی در تشخیص جزئیات بصری بازی می کنند. علاوه بر این ، ما تمایل داریم از طریق شرط بندی های اجتماعی و فرهنگی ، انواع مختلفی از ارتباطات رنگی و ارتباط رنگی را بدست آوریم و اینها در نحوه رمزگشایی و ارزیابی رنگ لوگو نقش دارند. در حالی که رنگ برای شناخت برند و طراحی لوگو از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، نباید با عملکرد آرم مغایرت داشت ، و باید به خاطر داشته باشید که پیوندها و ارتباطات رنگی در کلیه گروه های اجتماعی و فرهنگی سازگار نیست.

انتخاب رنگ آرم سازمان به دلیل پیامدهای طولانی مدت و نقش آن در ایجاد تمایز بین آرم های رقبا یک تصمیم مهم است. روش شناسی برای شناسایی رنگهای بالقوه آرم در یک بخش صنعت ، نقشه برداری از رنگ است ، به موجب آن رنگهای موجود در آرم بطور سیستماتیک شناسایی ، نقشه برداری و ارزیابی می شوند

 

7 نوع طراحی لوگو وجود دارد: اما کدام نوع آرم برای شما مناسب است؟

هفت نوع آرم وجود دارد. هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین ارزش آن را دارد تا قبل از شروع طراحی خود آرم ، در نظر بگیرید که چه نوع آرم می خواهید. بیایید به هر نوع آرم موجود در آنجا نگاهی بیندازیم تا به شما کمک کنیم تا تعیین کنید کدام لوگو بهترین انتخاب برای برند شماست.

1- نمادها:

نمادها تقریباً مربوط به قدیمی ترین شکل لوگو هستند. همچنین به عنوان مهر و موم یا گردنه نیز شناخته می شود .

نماد نوع آرم است که شامل متن درون یک نماد است. این یک ظاهر کلاسیک است که به آرم شما کیفیت سنتی می بخشد. به همین دلیل است که اغلب آنها را در مدارس و سازمان های دولتی مشاهده می کنید – آنها همه چیز را خوب و رسمی می کنند.
نمادها معمولاً با جزئیات بیشتر از سایر آرم ها هستند و شامل خطوط ظریف و تصاویر کوچک و مفصل هستند. با این وجود این یک قانون سخت و سریع نیست.
چرا باید یک نشان را انتخاب کنید؟
برند شما می خواهد حس سنتی و / یا ماندگاری را منتقل کند.
چرا ممکن است از یک نماد دوری کنید؟

لوگو سمبل2- لوگو تایپ:

لوگوهایی که به عنوان  لوگو تایپ نیز شناخته می شوند ، لوگوهایی هستند که کاملاً از کلمه یا کلماتی ساخته شده اند که نام شرکت را تشکیل می دهند. تمرکز اصلی در اینجا تایپوگرافی است ، بدیهی است. این سبک از آرم به شدت هویت بصری یک برند را با نام شرکت پیوند می دهد.
به همین دلیل ، باید فونت خود را با دقت انتخاب یا ایجاد کنید. شکل ، سبک و رنگ کلمات تقریباً به معنای خود کلمات است. اگه بخواییم یک لوگو تایپ معروف رو مثال بزنیم گوگل رو می شه به عنوان معروفترین لوگوتایپ در نظر گرفت .

لوگوی گوگل3- لوگوهای مونوگرام:

این مدل لوگوهای زمانی که شرکت ها و سازمان نام طولانی دارند و برای برندسازی با مشکل روبرو هسنتد معمولا کلمات اول هر بخش از نام شرکت برای لوگو استفاده می کنند .

لوگو مونگرام4- لوگوهای تجاری :

تصویری که برای آرم شرکت خود انتخاب می کنید باید بطور باور نکردنی برای یک مشتری معمولی قابل تشخیص و شناسایی  باشد. اغلب ، این آرم ها با گذشت زمان از یکی از انواع فوق تکامل می یابد.
به همین دلیل است که می تواند یک شرکت جدید برای استفاده انحصاری از یک مارک تجاری چالش برانگیز باشد. با این حال ، علائم تصویری بسیار سرگرم کننده است! من نمی خواهم شما را از انتخاب یکی از دلایل تازه بودن منصرف کنم. فقط بخاطر داشته باشید قبل از اینکه بخواهید آن را کاملاً رها کنید ، به یک کلمه کلیدی مرتبط با تصویر خود نیاز خواهید داشت.
چرا باید یک علامت تصویری انتخاب کنید؟
نام تجاری شما باعث می شود که به معنای واقعی کلمه ترسیم شود. به عنوان مثال ، آرم اپل نمونه ای روشن از نام تجاری است که به معنای واقعی کلمه ترسیم شده است. این حس بیشتر می کند که برند آنها از علامت تصویری استفاده کند تا یک کلمه یا یک نشان.
لوگوی اپل

5- علائم انتزاعی آرم

لوگوهای انتزاعی نوع خاصی از لوگوهاست .در این مدل لوگو از اشکال هندسی استفاده شده است . این نوع آرم هنگامی که می خواهید از یک تصویر استفاده کنید ، استفاده می شود ، اما نمی خواهید توسط یک نمایندگی تحت اللفظی محدود شود. شما می توانید یک آرم انتزاعی ایجاد کنید که احساس را بیش از یک فکر برانگیزد. اینها می توانند مشکل باشند ، زیرا همه نمی توانند یک تصویر را به همان روش تفسیر کنند.

لوگوی انتزاعی

6-کاراکترها:

شما برای برند خود می توانید از کاراکتر کارتونی و بامزه هم استفاده کنید. شما با توجه به کسب و کار خود می توانید نوع کاراکتر خود را نتخاب کنید . انواع کاراکتر که وجود داره شما می تونید شخصیت انسانی یا نماد یک حیوان با توجه به کسب و کار خود انتخاب کنید .

کاراکتر

7- لوگوهای ترکیبی :

همه چیز در جهان سیاه و سفید نیست. لازم نیست فقط یک نوع آرم را انتخاب کنید. می توانید هر یا تمام ایده های فوق را با هم ترکیب کنید. می توانید یک کاراکتررا با یک لوگو تایپ ترکیب کنید ، یا مونوگرام خود را در یک آرم انتزاعی جاسازی کنید. یک لوگو تجاری را می توان با یک آرم پشتیبانی کرد و هر دو جنبه از مارک تجاری را می توان از یکدیگر جدا کرد و برای سناریوهای مختلف استفاده کرد.
آیا ترکیب ترکیبی انتخاب مناسبی برای برند شما است؟ اگر به سمت تصاویر تکیه می کنید اما احساس می کنید برای توصیف یا اشتراک گذاری نام تجاری خود به پشتیبانی متن نیاز دارید ، پس بله! اگر می خواهید یک آرم منعطف داشته باشید که برای موقعیت های مختلف قابل تطبیق باشد ، بله. جنبه عالی از علائم ترکیبی این است که آنها سازگار هستند.

لوگوی ترکیبی

سوالات متداول در مورد طراحی لوگو

1

آیا می توانم بیش از یک لوگو دریافت کنم؟

بله ما برای شما 2 یا 3 طرح اولیه طراحی می کنیم و شما هرکدوم از لوگو ها انتخاب کنید ما روی اون طرح کار نهایی انجام می دیم .

2

شما نوشتید طراحی های ما گارانتی داره یعنی چی ؟

ما بعد از طراحی لوگو و تحویل لوگو به شما در صورت ناراضی بودن شما تمام مبلغ دریافت شده پس داده می شود و در صورتی که شما رضایت کامل داشته باشید وجه را پرداخت خواهید کرد.

3

برای طراحی لوگو نیاز هست که من کاری انجام دهم؟

ایده ها! به احتمال زیاد شما می دانید که چگونه لوگوشرکت شما باید به نظر برسد. و هرچه بیشتر درباره نیازهای طراحی لوگو خود توضیح دهید ، طراحی بهتری خواهید داشت. شما می توانید برخی از ایده ها و الهامات لوگو را در اینجا دریافت کنید.

استادان سیستم

تعرفه های طراحی آنلاین طراحی لوگو

لوگو تصویری
Base
200 هزار تومان
۳ اتود
ویرایش نامحدود
۷ روز کاری
گارانتی 10 ساله
امکان ارائه طرح های جدید
لوگوی نوشتاری
EXTRA
200 هزار تومان
۳ اتود
ویرایش نامحدود
۷ روز کاری
گارانتی 10 ساله
امکان ارائه طرح های جدید
لوگو ترکیبی
FULL
360 هزار تومان
۳ اتود
ویرایش نامحدود
۷ روز کاری
گارانتی 10 ساله
امکان ارائه طرح های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9  +  1  =