بسياري از کسب و کار ها براي گسترش کار خود نياز به دانستن اهميت سئو و تاثير آن دارند.براي انجام سئو در برخي موارد نياز به مشاوره سئو رايگان احساس مي شود.
ابتدا بايد به اين نکته توجه کرد که سئو در چه زمان هايي براي يک کسب و کار نياز مي شود؟هنکامي که مي خواهيد فعاليت هاي ديجيتال مارکتينگ را بر روي وبسايت خود انجام دهيد، نياز به سئو را حس مي کنيد.بايد بدانيد که سئو مهم ترين نکته ي ديجيتال مارکتينگ است .پس با استفاده از خدمات شرکت مي توانيد براي وبسايت يک مشاوره سئو رايگان داشته باشيد.
مي توان با استفاده از آن در عين حال که فعاليت وبسايت ها و کسب کار ها رونق قابل توجهي پيدا کرده است، وبسايت خود را در بالاترين رتبه ي موتور هاي جستجو قرار دهيد.
چرا سئو براي کسب و کار ما اهميت دارد؟
به طور کلي پروسه ي ايجاد تغييرات در طراحي و محتواي سايت براي جذب بيشتر در موتور هاي جستجو را شامل مي شود.سئو به فعاليت هايي که براي افزايش کيفيت و کميت ترافيک وبسايت از طريق نتايج موتور هاي جستجو انجام مي شود گفته مي شود.رتبه ي بالاتر زماني براي وبسايت شما حاصل مي شود که يک کاربر موضوعي را در حوزه ي کاري شما جستجو کند و سايت شما در صفحه ي نتايج ظاهر شود.
اين موضوع، به نوبه خود به شما فرصت هاي بيشتري براي تبديل بازديدکنندگان به مشتري را مي دهد؛ در عين حال بايد دقت داشته باشيد که از کلمات کليدي مناسبي براي نتيجه گرفتن استفاده کنيد.
چه فاکتور هايي باعث ارزش يک وبسايت مي شوند؟
• ترافيک بالا
• رتبه بالا در موتور هاي جستجو
• وب سايت بازديد ها را تبديل به مشتري مي کند
• مخاطبان از سايت بازديد مجدد مي کنند

مشاور سئو کيست؟
يک مشاور سئو کسي است که مسئوليت همه ي کار هاي مربوط به سئو کسب و کار ها و وبسايت ها به عهده ي او است.وظايف اصلي مشاور سئو ارائه ي همه نوع راهنمايي براي افزايش رتبه، جذب ترافيک بيشتر براي وبسايت و مديريت سودآور يک کسب و کار است.
استفاده از همان نقش براي مديريت سرويس هاي مشاوره سئو رايگان توسط چند مشاور، يک مشاوره تيمي تلقي مي شود.يک تيم متشکل از متخصصان سئو دانش گسترده اي در مورد هر طرح سئو، ديدگاه و تمرين دارند که براي رشد موفقيت آميز يک برند يا کسب و کار ضروري است.
يک متخصص حرفه اي بازاريابي موتورهاي جستجو از کلمات کليدي مناسب در حوزه ي کاري شما براي جذب مخاطبان استفاده مي کند.با استفاده از استراتژي ها و ابزار هاي مختلف مثل نوشتن مقالات، وبلاگ ها و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي کسب و کار شما را رشد مي دهد.

وظايف يک مشاور سئو چيست؟
يک مشاور سئو بايد بررسي کند که آيا سايت از لحاظ فني و ساختاري براي موتور هاي جستجو درست شده است يا خير.همچنين بايد بررسي کند که در چند وقت اخير چه فعاليت هايي در سايت انجام شده است؛براي مثال تعداد بک لينک ها و محتواي منتشر شده را چک کند.
موضوعات طراحي و گرافيک وبسايت شامل UI/UX بايد در جلسات اوليه مشاوره سئو رايگان بررسي شوند چون بعضي از سايت ها ممکن است از قالب هاي خاصي استفاده کنند.
مهم ترين مرحله ي يک سئو و اين که شما از مشاور حرفه اي بهره مند هستيد يا نه اين است که بتواند سئوي سايت هاي رقبا را تحليل و بررسي کند.براي اينکه تشخيص بدهيد مشاور سئو حرفه اي انتخاب کرديد يا نه بايد در حدود دو تا شش ماه زمان بدهيد.اگر نتيجه اي نگرفتيد بايد مشاور خود را تغيير دهيد.برخي ديگر از وظايف مشاور سئو به شرح زير است.
• مشاوره در مورد ساختار طراحي سايت و شناخت برند
• آشنايي با استراتژي هاي توليد محتوا
• بر اصول لينک بليدينگ تسلط داشته باشد
• انتخاب کلمات کليدي مناسب
• مشاوره در خصوص مدت زمان رسيدن به هدف
• ارائه تکنيک براي افزايش سرعت وبسايت
• مشاوره در زمينه اي انتخاب هاست و دامنه مناسب
• دادن راهکار براي بهبود تجربه ي کاربري
• بررسي صفحات سايت از نظر تصاوير و متن ها
• ارائه گزارش هاي متعدد در مورد ميزان پيشرفت و فرآيند بهينه سازي سايت

تفاوت خدمات يک مشاور سئو با سئوکار
هنگامي که شما براي وبسايت خود با يک سئوکار قرار داد مي بنديد، وظيفه ي او آن است که پس از تبيين استراتژي سئو تمامي فعاليت هاي لازم از قبيل بهينه سازي محتوا،گرافيک و لينک سازي را انجام دهد بسته به فضاي بازار ماهيانه و يا سالانه مبلغي را دريافت مي کند.
اما يک مشاور سئو با استفاده از ابزار ها و امکانات موجود سايت را به طور کامل آناليز و تحليل کرده ؛سپس مشکلات و نکات لازم را در قالب يک گزارش در جلسه مشاوره سئو رايگان به شما اطلاع مي دهد.پس از آن مي توانيد خودتان براي بهينه سازي اقدام کنيد يا از خدمات سئو شرکت ما يعني استادان سيستم استفاده کنيد.

مزاياي انتخاب مشاور سئو
مشاوران سئو خدماتي را ارائه مي دهند که مي تواند به عنوان يک آژانس تبليغاتي محسوب شود.البته فعاليت هايي که آنان انجام مي دهند تا حدودي متفاوت با يک آژانس تبليغاتي است.به جاي ايجاد تبليغات گران قيمت براي کسب و کار شما، در پشت صحنه ي وب سايت شما کار مي کنند تا به طور طبيعي در نتايج موتور هاي جستجو رتبه بالاتري پيدا کند.اين کار با هزينه يا تلاش بسيار کمي از جانب شما انجام مي شود.
کارشناسان بهينه سازي بايد بدانند که دقيقا چه محصولات يا خدماتي را ارائه مي دهيد.آن ها بايد به وب سايت شما نگاهي دقيق بيندازند و آن را تحليل کنند.کارشناسان مي توانند قبل از شروع تکنيک هاي off page براي بهبود رتبه شما،تحقيقات کليدي و مهم و پياده سازي استراتژي هاي سئو را انجام دهند.
در اکثريت وبسايت ها مزاياي سئو رتبه سايت در موتور هاي جستجو به طرز چشمگيري پيشرفت مي کند.اين دستاورد به شما کمک مي کند که بيشتر در معرض ديد باشيد و در نهايت پول بيشتري را بدست مي آوريد.اگر به دنبال پيشرفت هستيد پس بايد يک مشاور با تجربه سئو و يا يک متخصص بازاريابي استخدام کنيد.
کار هايي که يک مشاور نبايد انجام دهد
هنگامي که حرف از بهينه سازي موتور هاي جستجو مي شود، فعاليت هاي زيادي وجود دارد که نبايد انجام دهيد.اين فعاليت ها شامل سئوي کلاه سياه نيز مي شود.شما مي توانيد اکثر کار ها را به درستي انجا دهيد اما فقط يک کار اشتباه مي تواند رتبه شما را کاملا خراب کند،جريمه و يا حتي معلق شويد.
شخصي که مشاوره سئو رايگان شما را انجام مي دهد بسيار مهم است که بداند چه کاري را بايد انجام دهد و چه کاري را نبايد انجام دهد. در اینجا خلاصه ای سریع از تنها چند مورد از این موارد آمده است.
هرزنامه لينک- سايت خود را با لينک هايي از همه جا پر کنيد.وقتي صحبت از سئو مي شود معمولا کمتر هستند.
لينک هاي بي کيفيت- قطعا در بحث بهينه سازي موتور هاي جستجو شما کيفيت را بر کميت ترجيح مي دهيد.فقط تعداد انگشت شماري لينک هاي با کيفيت مي توانند صد ها لينک بي کيفيت را شکست بدهند.
محتواي بد- کپي کردن،سرقت ادبي و يا صرفا نوشتن محتواي بي کيفيت مي تواند از جهات بسياري براي سايت شما مضر باشد.
بهينه سازي بيش از حد- استفاده بيش از حد کلمات کليدي در محتواي خود يا در لينک سازي مي تواند مضر باشد.
راهکار هايي براي تبديل شدن به يک مشاور سئو عالي
چندين عنصر و ويژگي وجود دارد که شما را از ساير مشاوران متمايز مي کند.در صورتي که اين ويژگي ها را رعايت نکنيد، مي تواند کسب و کار مشاوره سئو رايگان شما را فلج کند.در اينجا به برخي از روش ها مي پردازيم.
1- به مشتريان خود آموزش دهيد.
به طور ويژه در بحث فضاي ديجيتال آموزش بخش مهمي از يک رابطه مشتري و مشاور است.ارائه آموزش به مشتريان خود و درک حوزه تخصصصي شما براي اثبات ارزشمندي شما ضروري است.
مواردي در بازاريابي ديجيتال وجود دارد که نمي توان انتظار داشت که همه افراد در آن متخصص باشند.در بحث سئو، تحقيق کلمات کليدي، ساخت بک لينک، بهينه سازي محتوا و گرافيک مي تواند مورد بحث قرار گيرد.اگر مشتري شما هيچ زمينه و پيشنيازي از مباحث نداشته باشد، قطعا زمان بيشتري را بايد صرف کنيد.
مواردي که بايد در آموزش دقت کنيد به شرح زير است.
• زمينه ي آن ها در بازاريابي چيست؟
• چقدر با حوزه ي تخصصي شما آشنا هستند؟
• آيا در گذشته با يک مشاور در حوزه ي شما کار کرده اند؟
• بهترين روش هايي که با آن ها آشنايي دارند چيست؟
2-تخصص خود را نشان بدهيد
يک مشاور حرفه اي نه تنها از چيزي که در وبسايت است آگاه مي باشد، بلکه مي تواند برنامه هاي آينده را هم پيش بيني کند.اين نکته خيلي مهم است که شما دانش خود را در باره ي حساب و شرکتي که در آن مشغول هستيد نشان بدهيد.
مرتبا با مشتري خود در تماس باشيد تا از تغييرات کليدي کسب و کار، تمرکز هاي جديد و چيز هايي که ممکن است کمتر در الويت باشند آگاه شويد.فقط دستور العمل ها را نگيريد، بلکه به مشتري خود بگوييد که براي رسيدن به اهداف مورد نظر چه اتفاقي بايد بيوفتد.فراموش نکنيد که اعتماد به نفس داشته باشيد.
3- اهداف را تعريف کنيد
تعيين اهداف در شروع هر رابطه مشاوره سئو رايگان کليدي و بسيار مهم است.بدين ترتيب همه ي افرادي که در پروژه درگير هستند درک معقول و روشني از آنچه با آن روبرو هستند دارند.بايد در مورد معيار هاي اصلي تصميم بگيريد و مطمئن شويد که هميشه پيگيري مي کنيد تا بتوانيد به طور منظم گزارش پيشرفت را بدهيد.معيار هاي اصلي افزايش ترافيک وبسايت، گسترش قابل ديد بودن کلمات کليدي و کاهش دادن هزيته تبليغات کليکي هستند.
4- ابزار هاي مناسب را انتخاب کنيد
يک مشاوره سئو رايگان هنگامي خوب است که مشاور ابزار هاي درستي را انتخاب کند.مهم نيست که چقدر تجربه و مهارت داريد، رشد کردن بدون ابزار مناسب سخت است.براي اين که يک مشاور عالي باشيد داشتن ابزار هايي براي مديريت پروژه، ارتباط و تکنيک هاي ديجيتال مارکتينگ ضروري است.