فاکتور جدید گوگل در مورد بک لینک

از جان مولر در مورد لینکهای با کیفیت پایین و به روزرسانی نوامبر 2019 سؤال شد. در طول پاسخ خود ، مولر دو بار به ناشر توصیه کرد که در مورد ارتباط بین لینکها و به روزرسانی نوامبر به نتیجه گیری نرسد.

یک بازاریاب جستجوگر مربوط به جان مولر است که پس از بروزرسانی ماه نوامبر ، هنگام مرور وبلاگ نویسان دستور العمل با بروزرسانی ها ، متوجه شد که این سایت ها از رویه های ساخت لینک با کیفیت پایین لینک دارند.

بازاریاب جستجو گفت:

“شما می توانید بسیاری از لینکهای غیر طبیعی را از طریق ابزارکهای پیشنهادی و سایر تاکتیکهای ایجاد لینک مشاهده کنید.”

از این شخص پرسید که آیا ارزش این را دارد که آن لینکها را غیرفعال کند زیرا به نظر می رسد گوگل لینکها را به سادگی بی ارزش کرده است و به همین دلیل سایتها دیگر رتبه بندی نمی کنند.

جان مولر پاسخ خود را با ذکر اینكه او به یك سایت خاص نگاه نمی كند و اظهار نظرهای وی به معنای كلی گفته شده ، ترجیح داد.

این پاسخ مولر است:

“به طور کلی اگر به سایت خود نگاه می کنید و … به نظر می رسد که واقعاً الگوی مشخصی از لینکهای غیر طبیعی مرتبط با سایت شما وجود دارد ، این می تواند به این دلیل باشد که شما در حال ایجاد لینک سازی به نوعی … عجیب و غریب هستید ، اگر با استفاده از ابزارک ها برای ایجاد لینکها ، انواع معمولی از این موارد ، معمولاً این چیزی است که من توصیه می کنم بدون در نظر گرفتن بروزرسانی هایی که اتفاق می افتد ، آنها را تمیز کنم. ”

آنچه که جان مولر با توجه به لینکها و به روزرسانی های اخیر گفت ، این است که لینکها از شیوه های ساخت لینک پیکربندی مانند ابزارک ها باید با “صرف نظر از هرگونه به روزرسانی که اتفاق می افتد” با آنها برخورد شود.

مولر از لینک شیوه های ساخت لینک ضعیف با بروزرسانی خودداری کرد.

وی سپس روشهای مقابله با لینکها را از طریق طرحهای ایجاد لینک ضعیف مورد بحث قرار داد. وی در پایان پاسخ خود به موضوع لینکها و به روزرسانی گوگل در نوامبر 2019 بازگشت.

در اینجا دومین نظر جان مولر در مورد حدس و گمان در مورد لینکها و به روزرسانی نوامبر Google است:

“با توجه به این وضعیت کلی که تصور می کنید یک بروزرسانی بر اساس لینکهای به سایت شما روی سایت شما تأثیر می گذارد ، این چیزی است که می خواهم قبل از شروع نتیجه گیری ، کمی محتاط باشم.”

پیش از این بیانیه ، مولر چند دقیقه را صرف تفصیل سه روش برای مقابله با لینکها از شیوه های ساخت لینک پیکری کرده بود.

با توجه به لینکها و به روزرسانی نوامبر 2019 به نتیجه گیری نروید
سپس به موضوع به روزرسانی برمی گردد و در مورد “پرش به نتیجه گیری” در مورد ارتباط بین لینکها و به روزرسانی نوامبر هشدار می دهد.

توجه به این نکته مهم است که بسیاری از سایت ها لینکهایی با کیفیت پایین دارند. بنابراین به این نتیجه می رسیم که این لینکها می توانند یک رویکرد اشتباه باشند زیرا ممکن است دلیل واقعی یک سایت را از دست بدهد.

تبلیغات PPC خود را از رقبا و کلیکهای کلیک محافظت کنید.
به طور خودکار از تبلیغات خود در برابر رقبا ، رباتها ، کلیک روی مزارع و اشکال دیگر کلاهبرداری کلیک محافظت کنید. راه اندازی ساده دوره آزمایشی رایگان خود را امروز شروع کنید.

شروع آزمایشی رایگان
تبلیغات
من با مشتریانی که تحت تأثیر به روزرسانی های قبلی هستند که در قطار disavow پرش کرده اند ، کار کرده ام. آنها ناامید شدند که سایت آنها هرگز از ایستگاه خارج نشده است. پس از جدا کردن لینکهای اسپم که هیچ ارتباطی با آنها ندارد ، هیچ پیشرفتی در رتبه بندی مشاهده نشد.

و این با آنچه جان مولر توصیه می کند ، تنظیم می شود.

اگر لینکها چیزی هستند که می دانید مانند لینکهای ویجت یا “ایجاد لینکهای عجیب” می توانید با آن برخورد کنید.

مولر در سخنان پایانی خود اظهار داشت که فقط به دلیل لینکهای عجیب و غریب ، به این معنی نیست که آنها بر سایت شما تأثیر منفی می گذارند.

مولر خاطرنشان می کند که لینکهای اسپم در همه زمان ها اتفاق می افتد:

“و واقعاً به لینکهای سایت خود نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که واقعاً نوع الگوی لینکهای غیر طبیعی در آنجا وجود دارد که واقعاً مشکل ساز است.

خیلی راحت می توان به هر وب سایتی که برای مدت زمانی طولانیتر در وب حضور داشته باشد ، پیدا کرد و لینکهای… عجیب و غیرمعمول پیدا کرد.

بنابراین این چیزی است که فقط به این دلیل که چیز عجیب و غریب پیدا کرده اید ، لزوماً به معنای تأثیر منفی این سایتها در سایت شما نیست. این فقط ممکن است … نوع معمولی از لینکهای پوسته پوسته که طی سالها جمع می شوند. ”

“لینکهای عجیب و غیرمعمول” متداول است. آنها همیشه اتفاق می افتند. بنابراین به این نتیجه نرسید که این با به روزرسانی همراه است و توضیح می دهد که چرا یک سایت رتبه بندی را از دست داده است.

مراقب SEO Herrings SEO باشید
در ادبیات (و زندگی) مفهومی وجود دارد که به آن شاه ماهی قرمز گفته می شود. شاه ماهی قرمز معمولاً مظنونی است که ظاهراً گناهکار است.

در سئو سایتهایی که رتبه بندی را از دست می دهند نیز تمایل به مشکلات فنی مانند سرعت صفحه کند یا لینکهای کم کیفیت دارند که از ایجاد لینک نیستند. اما در مورد سایتهای مرتفع صادق است.

از آنجا که این مسائل تقریباً در همه سایتها متداول است ، به نظر می رسد هیچ ارتباطی وجود ندارد ، مظنونان بدیهی هستند که مرواریدهای قرمز هستند.

جان مولر توصیه می کند که به نتیجه نرسید. موافقم. این توصیه خوب است زیرا ناشر را مجبور می کند به فراتر از مظنون آشکار اما نادرست نگاه کند.

اشتباهات رایج در لینک سازی

با توجه به اینکه بیش از یک دهه در لینک سازی تجربه داشته باشیم ، مشخص است که هنوز هم سردرگمی عظیمی در این حوزه  وجود دارد. هر چند وقت یک بار ، یک هیاهوی بزرگ وجود دارد. برخی از این بحث ها و استدلال ها صرفاً ناشی از ضرورت پر کردن خلاء مطالب است ، اما برخی از آنها ناشی از نگرانی واقعی و سردرگمی هستند. در این مقاله سعی داریم اشتباهات رایج در لینک سازی را بیان کنیم.

“برای پیوندها درخواست نکنید!”

“سعی کنید از ایجاد لینک جلوگیری کنید!”

SEO یک صنعت همیشه در حال تغییر است. روشی ممکن است دیروز کار کند ممکن است امروز کار نکند.  به همین دلیل می خواهم امروز نقش “لینک سازی ” را  با روشهای جدید 2019 بررسی کنیم .

 اگر آن را بسازید ، آنها می آیند

در بین بسیاری از بازاریابان دیجیتال و سئو سؤالات وجود دارد که اگر شما به سادگی محتوای عالی و منابع ارزشمند ایجاد کنید ، کاربران به سمت شما خواهند آمد. اگر از قبل یک برند ، وب سایت کاملاً شناخته شده دارید ، می تواند یک جمله واقعی باشد. با این حال ، اگر شما مانند اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها – از خارج به دنبال آن هستید – این می تواند یک ذهنیت کشنده باشد.

برای اینکه مردم بتوانند شما را بیابند ، باید جاده هایی بسازید که آنها را به جایی که می خواهید هدایت کنید. اینجاست که  وارد  لینک سازی می شوید.

اکثر افرادی که در گوگل جستجو می کنند ، روی نتایج ارگانیک کلیک می کنند. در حقیقت ، برای هر کلیک روی یک نتیجه پولی در گوگل ، 11.6 کلیک برای نتایج ارگانیک وجود دارد!

و برای ایجاد رتبه بندی خود در موتورهای جستجو ، به لینک نیاز دارید.

اشتباهات رایج در لینک سازی

رتبه بندی

من نمی توانم باور کنم که هنوز هم افرادی هستند که در سال 2019 فکر می کنند ، اما وجود دارد. به همین دلیل اخیراً یک مطالعه موردی را در رابطه با پروژه ای که در آن کار می کردم منتشر کردم.

به طور خلاصه ، هرچه بک لینک های معتبرتر و معتبری که توانستم بسازم ، بالاتر می رود و سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالاتر است. این به این معنا نیست که پیوندها تنها عامل الگوریتم گوگل هستند که اهمیت دارند ، اما شکی نیست که یک پروفایل بک لینک قوی و مرتبط با آن به طول می انجامد.

قدرت دامنه

به عنوان یک سازنده لینک ، مطمئناً باید به دنبال سایت های هدف با معیارهای بالا باشید. با این حال ، آنها تنها چشم اندازهایی نیستند که باید برای شما مهم باشند.

گاهی اوقات یک دامنه اتوریتی (DA) فقط می تواند نشانه ای از سایت جدید باشد. اگر یک چشم انداز لینک کاملاً به وب سایت شما مرتبط است ، اما دارای DA کم است ، باز هم باید آن را هدف قرار دهید. در حقیقت ، اکثر سایت هایی که مورد توجه شما قرار می گیرند ،  بیشتر از اینها ، ارتباط از DA مهمتر است.

وقتی فقط روی معیارها تمرکز می کنید ، فرصتهای کاملاً مرتبط را از دست نخواهید داد. پیوندی که سیگنالهای اعتماد ارسال می کند با ارزش تر از پیوندی است که توسط معیارهای طراحی شده توسط اشخاص غیر از گوگل مهم تلقی شده است.

دلیل دیگر دلیل این امر این است که الگوریتم گوگل به دنبال تنوع در نمایه بک لینک شما است. ممکن است فکر کنید که نمایه ای با بیش از 100 پیوند ، که همه دارای 90+ DA هستند ، آرزو خواهد بود.

Minimalist Japanese-inspired furniture

Ac haca ullamcorper donec ante habi tasse donec imperdiet eturpis varius per a augue magna hac. Nec hac et vestibulum duis a tincidunt per a aptent interdum purus feugiat a id aliquet erat himenaeos nunc torquent euismod adipiscing adipiscing dui gravida justo. Ultrices ut parturient morbi sit adipiscing

ادامه مطلب

New home decor from John Doerson

Ullamcorper condimentum erat pretium velit at ut a nunc id a adeu vestibulum nibh urna nam consequat erat molestie lacinia rhoncus. Nisi a diamida himenaeos condimentum laoreet pera neque habitant leo feugiat viverra nisl sagittis a curabitur parturient nisi adipiscing. A parturient dapibus pulvinar arcu a suspendisse sagittis mus mollis at a nec placerat sociosqu himenaeos litora fames habitant suscipit tempus scelerisque ridiculus mi ullamcorper per ridiculus proin condimentum.

ادامه مطلب

The big design: Wall likes pictures

Parturient in potenti id rutrum duis torquent parturient sceler isque sit vestibulum a posuere scelerisque viverra urna. Egestas tristique vestibulum vestibulum ante vulputate penati bus a nibh dis parturient cum a adipiscing nam condimentum quisque enim fames risus eget. Consectetur duis tempus massa elit himenaeos duis iaculis parturient nam tempor neque nisl parturient vivamus primis sociosqu ac donec nisi a adipiscing senectus.

ادامه مطلب

Sweet seat: functional seat for IT folks

A sed a risusat luctus esta anibh rhoncus hendrerit blandit nam rutrum sitmiad hac. Cras a vestibulum a varius adipiscing ut dignissim ullamcorper libero fermentum dis aliquet tellus mollis et tristique sodales. Suspendisse vel mi etiam ullamcorper parturient varius parturient eu eget pulvinar odio dapibus nisl ut luctus suscipit per vel aptent fames venenatis leo ac ullamcorper integer mus condimentum rutrum.

ادامه مطلب

Creative water features and exterior

Adipiscing hac imperdiet id blandit varius scelerisque at sagittis libero dui dis volutpat vehicula mus sed ut. Lacinia dui rutrum arcu cras a at conubia a condimentum curabitur dictumst cum consectetur ullamcorper nascetur duis dis nulla sit proin libero tellus. 

ادامه مطلب

Minimalist design furniture 2016

A taciti cras scelerisque scelerisque gravida natoque nulla vestibulum turpis primis adipiscing faucibus scelerisque adipiscing aliquet pretium. Et iaculis mi velit tincidunt vestibulum a duis tempor non magna ultrices porta malesuada ullamcorper scelerisque parturient himenaeos iaculis sit. Scelerisque sociosqu ullamcorper urna nisl mollis vestibulum pretium commodo inceptos.

ادامه مطلب

Green interior design inspiration

Vivamus enim sagittis aptent hac mi dui a per aptent suspendisse cras odio bibendum augue rhoncus laoreet dui praesent sodales sodales. Dignissim fusce ullamcorper volutpat habitasse tincidunt parturient enim tempor facilisi nostra lobortis proin primis litora. Scelerisque a diam a vestibulum nibh sit senectus fringilla bibendum vestibulum.

ادامه مطلب