











PHOTOS
4000+ items
AUDIO
1000+ items
GRAPHICS
5000+ items
THEMES
2000+ items

1. Idea
Arcu enim mi curae facilisis interdum
2. Sketch
Arcu enim mi curae facilisis interdum
3. Done work
Arcu enim mi curae facilisis interdum

طراحی سایت حرفه ای در ملایر
طراحی سایت حرفه ای در ملایر با هدف ارتقا و بهبود وضعیت هر کسب و کاری انجام میشود. خدمات رسانی، افزایش اعتبار، کسب درآمد و… از عواملی هستند که صاحبان کسب و کار شهرستان ملایر در تلاش اند تا به آن دست یابند. طراحی حرفه ای به سایت شما کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را فراتر از شهرستان ملایر در اختیار مردم قرار دهید. سایت حرفه ای فضایی را در اختیار شما میگذارد تا در آن به معرفی خود یا شغلتان بپردازید. کافیست آن ها را از لحاظ فنی و ظاهری قوی طراحی کنید.
طراحی سایت حرفه ای در ملایر چگونه است؟
طراحی سایت حرفه ای در ملایر به یکی از کلمات پر بازدید در گوگل و یکی از نیاز های جدید در کسب و کارهای ملایر تبدیل شده است. به طوری که داشتن وب سایت یا شبکه های اجتماعی برای فعالیت در دنیای امروزی مهم و ضروری است .
مزیت داشتن سایت حرفه ای در ملایر
بازار فروش بسیار وسیع
در بازار سنتی، فروش محصولات و ارائه خدمات محدود به یک شهر یا حتی یک خیابان بود. امروزه با پیشرفت فناوری و به کمک سایت حرفه ای می توانیم محصولات ملایر را در سراسر کشور به فروش برسانیم.
صرفه جویی در زمان
داشتن سایت حرفه ای مراجعه حضوری را کم یا حذف می کند و به میزان زیادی در وقت مشتری و فروشنده صرفه جویی می کند. فروشنده با قرار دادن تصاویر و اطلاعات محصولات خود در سایت، ویژگی های محصولات را نشان می دهد. همچنین مشتری نیز برای خرید یک محصول می تواند، در زمان بسیار کمی محصول مورد نیاز خود را در سایت های مختلف مشاهده کرده و پس از ارزیابی و مقایسه نسبت به خرید آن اقدام نماید.
قیمت ها مقطوع است
قیمت ها در سایت حرفه ای به صورت شفاف و واضح درج شده است و افراد برای خرید محصولات در سایت مراحل پرداخت را انجام می دهند و از شما تقاضای تخفیف نمی کنند. لازم به ذکر است که امکان ارائه تخفیف در مناسبت ها و برای شرایط خاص وجود دارد و با ارائه تخفیف می توانید مشتریان را ترغیب به خرید از سایت تان نمایید.
افزایش اعتبار
در دنیای دیجیتالی امروز، با جایگزین شدن ویترین فروشگاه ها و دفاتر کاری با وب سایت ها، ضرورت داشتن یک وب سایت حرفه ای بسیار محسوس بوده و به بیزینس شما یک وجه حرفه ای می بخشد. وب سایت به نوعی شناسنامه یک کسب و کار در دنیای آنلاین می باشد. و مانند کارت های ویزیت و کاتالوگ ها سعی در معرفی کسب و کار شما به مشتریان را دارد و به نوعی شخصیت کاری یا ویژگی محصولات را به مشتریان نشان می دهد.یک سایت حرفه ای تمیز و مرتب ذهنیت بسیار مثبتی را در مشتری ایجاد کرده و او را ترغیب به خرید از سایت شما می کند.
قیمت طراحی سایت حرفه ای در ملایر
قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی سایت های با امکانات خاص و گرافیک بسیار حرفه ای قیمت بیشتری نیز دارند.
طراحی سایت واکنش گرا
می خواهیم به موضوع طراحی سایت واکنش گرا بپردازیم. قبل از شروع بحث به این سوال پاسخ دهید. شما برای جستجو در سایت ها، برای آموزش و خرید اینترنتی بیشتر از موبایل استفاده می کنید یا کامپیوتر؟ به احتمال زیاد جواب شما گزینه ی اول یعنی جستجو با استفاده از تلفن همراه است. چرا که موبایل همیشه در دسترس است.
طراحی سایت واکنش گرا چیست؟
سایت واکنش گرا سایتی است که با ابعاد دستگاه های مختلف سازگاری دارد. کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک، متوسط یا بزرگ داشته باشند، می توانند به راحتی سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی به تغییر اندازه ی صفحه ندارند که سایت به صورت کامل دیده شود.
در کل سایت واکنش گرا نسبت به دستگاهی که کاربر از آن برای دیدن سایت استفاده می کند واکنش نشان می دهد.
اهمیت طراحی سایت واکنش گرا
صرفه جویی در هزینه:
قبل از اینکه خصوصیت واکنش گرا بودن به صورت وسیع مورد استفاده قرار گیرد، شرکت ها اگر می خواستند نسخه موبایل برای سایت خود طراحی کنند برای هرگونه ابزار یک قالب ویژه طراحی می کردند. تصور کنید اگر می خواستید مثلا برای 3 ابزار آی پد، آیفون و کامپیوتر های رایج قالب طراحی شود چه هزینه ای می بایست پرداخت می کردید. نکته ی جالب اینجاست که اگر روزی وسیله جدید به بازار معرفی و به سرعت عام شود، باز دوباره باید هزینه جدید صرف شود تا برای این ابزار جدید، قالب طراحی گردد.
زیبایی قالب طراحی سایت واکنش گرا آنجا خود را نشان می دهد که شما سایتتان برای هر ابزاری که در بازار موجود است، خود را هماهنگ کرده و نیازی به طراحی دوباره قالب نیست.
افزایش ترافیک سایت:
امروزه بیشتر کاربران اینترنت، با تلفن همراه خود به وب گردی می پردازند. شما تصور کنید اگر سایتی در اختیار نداشته باشید که در ابزار های موبایل به خوبی نمود پیدا نکند، تعداد زیادی از کاربرانی که می توانید داشته باشید را از دست می دهید.
پیشی گرفتن از رقیبان:
از آنجایی که طراحی سایت واکنش گرا هنوز هم تقریبا در ابتدای راه است، طبیعتا تمام رقیبان شما از این ویژگی برخوردار نمی باشند. داشتن این خصوصیت به بازدیدکنندگان شما می گوید کار شما در همه عرصه ها حرفه ای است که نه تنها در تمام نمایشگر ها بلکه در همه ابزار های موجود در بازار به زیبایی و بدون مشکل به نمایش در می آید. همین موضوع باعث پیشی گرفتن شما از رقیبان می شود.
انعطاف پذیری بالا و فعال سایت واکنش گرا:
هنگام طراحی سایت واکنش گرا می توانید بخشی از سایت را با توجه به نظر خودتان در تلفن همراه نمایش ندهید و به جای آن چیز دیگری جایگزین کنید. به عنوان مثال اگر یک نرم افزار اندروید برای سایت خود طراحی کرده باشید، می توانید وب سایت را متناسب با نسخه های تبلت و یا موبایل نمایش دهید و کاربران را به نصب نرم افزار تشویق کنید.
همیشه و همه جا در دسترس هستید:
یکی دیگر از فواید طراحی سایت واکنش گرا این است که اگر سایت شما واکنش گرا باشد، شما همه جا در دسترس خواهید بود و کاربرانتان در هر جایی می توانند شما را ببینند.
مهم نیست که سایت شما در یک موبایل، تبلت یا یک نمایشگر بزرگ باز شود. اگر وب سایتی که طراحی می کنید واکنش گرا باشد، نمایش وبسایت شما در هیچ دستگاهی با هیچ اندازه ای دچار مشکل نمی شود.
نقاط ضعف سایت های ریسپانسیو
طراحی سایت ریسپانسیو ممکن است مشکلاتی هم به همراه داشته باشد؛ مثلا:
- کاهش سرعت لود: برای ریسپانسیو بودن یک سایت از کد های css روی html5 استفاده شده که این مسئله باعث می شود که کل محتوای سایت در حالت ریسپانسیو هم لود شود. به عنوان مثال، اگر در نسخه ی تلفن همراه 60 درصد اطلاعات نمایش داده شود، 40 درصد دیگر نیز به طور پنهانی بارگذاری می شود. این مسئله ممکن است روی سرعت لود سایت در نسخه موبایل تاثیر منفی داشته باشد.
- ضعف در ارائه سرویس ها: برخی از سرویس های دیجیتال ممکن است در نسخه های تلفن همراه قدرت اجرا شدن نداشته باشند و برای طراحی سایت واکنش گرا نتوان از آنها استفاده کرد. یا اینکه در نسخه موبایل مجبور شویم آن ها را حذف کنیم.
- عدم پشتیبانی مرورگرها: یکی از مشکلاتی که ممکن است در سایت های ریسپانسیو اتفاق بیفتد این است که برخی از مرورگرها از html5 پشتیبانی نمی کنند و نمی توانند سایت ها را در قالب ریسپانسیو نمایش دهند.
اصول طراحی سایت واکنش گرا
برای طراحی سایت واکنش گرا یا تبدیل یک سایت به سایت واکنش گرا یه سری نکات و اصول بسیار مهم وجود دارد، که ما به چند مورد آن می پردازیم.
• برنامه ریزی طرح اولیه خود: طرح اولیه وب سایت در اصول طراحی سایت واکنش گرا به تمام اجزایی گفته می شود که می خواهید در داخل سایت نمایش دهید. شما به عنوان برنامه نویس باید بدانید که سایت مورد نظر از چه قسمت هایی تشکیل شده و برای طراحی چقدر زمان می برد. این برنامه ریزی باعث طراحی تمام و کمال شما می شود.
• هدایت کاربر برای دسترسی به قسمت های مختلف سایت: مسیر یابی یا هدایت کاربر یکی از مهم ترین کلیات طراحی سایت ریسپانسیو می باشد. شما به عنوان برنامه نویس سایت با جهت یابی درست سایت خود این فرصت را برای کاربران فراهم می کنید که به آسانی به تمام قسمت های مختلف سایت شما دسترسی پیدا کنند. این مطلب زمانی اهمیت خود را نمایش می دهد که کاربران برای مشاهده سایت شما، از تلفن همراه استفاده می کنند.
• تمرکز بر روی قالب های ریسپانسیو ساده و زیبا: زمانی که شما به عنوان طراح سایت، قالب سایت واکنش گرای خود را ساده انتخاب می کنید، باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت و نمایش کامل آن و مقبولیت عام بین کاربران می شود.
• بررسی قالب خود در موتور جستجوگر بعد از پایان طراحی سایت ریسپانسیو: برای بالا رفتن سئو سایت خود باید سایت شما دارای امکان مشاهده در تلفن همراه باشد که با ریسپانسیو کردن آن این امکان به وجود می آید. بعد از پایان طراحی، سایت خود را با مرورگر موبایل های مختلف چک کنید تا مشکلی وجود نداشته باشد.
روش های طراحی سایت واکنش گرا
به طور کلی طراحی وب سایت واکنش گرا با دو روش مختلف انجام می شود. که هر کدام را به صورت مختصر توضیح می دهیم. اگر چه روش چیدمان ریزی طراحی واکنش گرا برای مشتری مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر قصد سفارش طراحی سایت دارید، بهتر است حتما با روش های طراحی واکنش گرا آشنا بشوید.
1. کدنویسی اختصاصی
در این روش همه شناسه ها به صورت اختصاصی نوشته می شوند و همه اندازه ها توسط کدنویس ارزیابی می شود. این روش در پروژه های کوچک مناسب تر به نظر می رسد. چون در یک وب سایت چند صفحه ای Element های زیادی تعریف نمی شود؛ بنابراین ویرایش این نوع کدنویسی در پروژه های کوچک راحت تر است.
2. با استفاده از فریمورک ها
پیش از توضیح این قسمت لازم است بدانید که اصلا فریمورک چیست؟ به طور مختصر فریمورک در فرهنگ واژه ها به معنی <<چهارچوب کاری>> است. برخی انجمن های غیر انتفاعی در دنیا هستند که یه سری نمونه کد css را آماده کرده اند تا بقیه کدنویس ها و طراحان وب بتوانند از این الگو های آماده در کارهایشان استفاده کنند. با این روش طراحان وب با دانش فنی کمتر و در مدت زمان کوتاه تر می توانند یک وب سایت کامل تولید کنند که اکثر اصول طراحی وب در آن رعایت شده است.
تا امروز چند فریمورک برای طراحی سایت واکنش گرا ساخته شده است که هر کدام مزایا و معایبی دارند. فریمورک بوت استرپ (Bootstrap) یکی از مهم ترین و پرکاربردترین فریمورک های طراحی سایت واکنش گراست. بسیاری از طراحان سایت در سراسر دنیا برای ساخت وب سایت های واکنش گرا از بوت استرپ استفاده می کنند.
نتیجه گیری
با توجه به آمار در کشور ما درصد استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند روز به روز بیشتر می شود، استفاده از این نوع طراحی بسیار ضروری به نظر می رسد.
بیش از نیمی از افرادی که عضو شبکه اجتماعی فیسبوک هستند، گوشی های هوشمند، تبلت و… دارند و بیش از نیمی از کسانی که گوشی های هوشمند دارند هر 15 دقیقه گوشی خود را برای مطالب جدید چک می کنند.
مشاوره سئو رايگان
بسياري از کسب و کار ها براي گسترش کار خود نياز به دانستن اهميت سئو و تاثير آن دارند. براي انجام سئو در برخي موارد نياز به مشاوره سئو رايگان احساس مي شود. ابتدا بايد به اين نکته توجه کرد که سئو در چه زمان هايي براي يک کسب و کار نياز مي شود؟ هنکامي که مي خواهيد فعاليت هاي ديجيتال مارکتينگ را بر روي وبسايت خود انجام دهيد، نياز به سئو را حس مي کنيد. بايد بدانيد که سئو مهم ترين نکته ي ديجيتال مارکتينگ است. پس با استفاده از خدمات شرکت ما مي توانيد براي وبسايت يک مشاوره سئو رايگان داشته باشيد.
مي توان با استفاده از آن در عين حال که فعاليت وبسايت ها و کسب کار ها رونق قابل توجهي پيدا کرده است، وبسايت خود را در بالاترين رتبه ي موتور هاي جستجو قرار دهيد.
چرا سئو براي کسب و کار ما اهميت دارد؟
به طور کلي پروسه ي ايجاد تغييرات در طراحي و محتواي سايت براي جذب بيشتر در موتور هاي جستجو را شامل مي شود. سئو به فعاليت هايي که براي افزايش کيفيت و کميت ترافيک وبسايت از طريق نتايج موتور هاي جستجو انجام مي شود گفته مي شود. رتبهي بالاتر زماني براي وبسايت شما حاصل میشود که يک کاربر موضوعي را در حوزه ي کاري شما جستجو کند و سايت شما در صفحه ي نتايج ظاهر شود.
اين موضوع، به نوبه خود به شما فرصت هاي بيشتري براي تبديل بازديدکنندگان به مشتري را مي دهد. در عين حال بايد دقت داشته باشيد که از کلمات کليدي مناسبي براي نتيجه گرفتن استفاده کنيد.
چه فاکتور هايي باعث ارزش يک وبسايت مي شوند؟
- ترافيک بالا
- رتبه بالا در موتور هاي جستجو
- وب سايت بازديد ها را تبديل به مشتري مي کند
- مخاطبان از سايت بازديد مجدد مي کنند
مشاوره سئو رایگان کيست؟
يک مشاوره سئو رایگان کسي است که مسئوليت همه ي کار هاي مربوط به سئو کسب و کار ها و وبسايت ها به عهده ي او میباشد. وظايف اصلي مشاوره سئو رایگان ارائهي همه نوع راهنمايي براي افزايش رتبه، جذب ترافيک بيشتر براي وبسايت و مديريت سودآور يک کسب و کار است.
استفاده از همان نقش براي مديريت سرويس هاي مشاوره سئو رايگان توسط چند مشاور، يک مشاوره تيمي تلقي ميشود. يک تيم متشکل از متخصصان سئو دانش گسترده اي در مورد هر طرح سئو، ديدگاه و تمرين دارند که براي رشد موفقيت آميز يک برند يا کسب و کار ضروري است.
يک متخصص حرفه اي بازاريابي موتورهاي جستجو از کلمات کليدي مناسب در حوزه ي کاري شما براي جذب مخاطبان استفاده مي کند. با استفاده از استراتژي ها و ابزار هاي مختلف مثل نوشتن مقالات، وبلاگ ها و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي کسب و کار شما را رشد مي دهد.
وظايف يک مشاورهه سئو رایگان چيست؟
يک مشاوره سئو رایگان بايد بررسي کند که آيا سايت از لحاظ فني و ساختاري براي موتور هاي جستجو درست شده است يا خير. همچنين بايد بررسي کند که در چند وقت اخير چه فعاليت هايي در سايت انجام شده است. براي مثال تعداد بک لينک ها و محتواي منتشر شده را چک کند.
موضوعات طراحي و گرافيک وبسايت شامل UI/UX بايد در جلسات اوليه مشاوره سئو رايگان بررسي شوند، چون بعضي از سايت ها ممکن است از قالب هاي خاصي استفاده کنند.
مهم ترين مرحله ي يک سئو و اين که شما از مشاور حرفه اي بهره مند هستيد يا نه اين است که بتواند سئوي سايت هاي رقبا را تحليل و بررسي کند. براي اينکه تشخيص بدهيد مشاور سئو حرفه اي انتخاب کرديد يا نه بايد در حدود دو تا شش ماه زمان بدهيد. اگر نتيجه اي نگرفتيد بايد مشاور خود را تغيير دهيد.برخي ديگر از وظايف مشاور سئو به شرح زير است.
- مشاوره در مورد ساختار طراحي سايت و شناخت برند
- آشنايي با استراتژي هاي توليد محتوا
- بر اصول لينک بليدينگ تسلط داشته باشد
- انتخاب کلمات کليدي مناسب
- مشاوره در خصوص مدت زمان رسيدن به هدف
- ارائه تکنيک براي افزايش سرعت وبسايت
- مشاوره در زمينه اي انتخاب هاست و دامنه مناسب
- دادن راهکار براي بهبود تجربه ي کاربري
- بررسي صفحات سايت از نظر تصاوير و متن ها
- ارائه گزارش هاي متعدد در مورد ميزان پيشرفت و فرآيند بهينه سازي سايت
تفاوت خدمات يک مشاوره سئو رایگان با سئوکار
هنگامي که شما براي وبسايت خود با يک سئوکار قرار داد مي بنديد، وظيفه ي او آن است که پس از تبيين استراتژي سئو تمامي فعاليت هاي لازم از قبيل بهينه سازي محتوا، گرافيک و لينک سازي را انجام دهد بسته به فضاي بازار ماهيانه و يا سالانه مبلغي را دريافت مي کند.
اما يک مشاور سئو با استفاده از ابزار ها و امکانات موجود سايت را به طور کامل آناليز و تحليل کرده؛سپس مشکلات و نکات لازم را در قالب يک گزارش در جلسه مشاوره سئو رايگان به شما اطلاع مي دهد. پس از آن مي توانيد خودتان براي بهينه سازي اقدام کنيد يا از خدمات سئو شرکت ما يعني استادان سيستم استفاده کنيد.
مزاياي انتخاب مشاوره سئو رایگان
مشاوران سئو خدماتي را ارائه مي دهند که مي تواند به عنوان يک آژانس تبليغاتي محسوب شود.البته فعاليت هايي که آنان انجام مي دهند تا حدودي متفاوت با يک آژانس تبليغاتي است. به جاي ايجاد تبليغات گران قيمت براي کسب و کار شما، در پشت صحنه ي وب سايت شما کار مي کنند تا به طور طبيعي در نتايج موتور هاي جستجو رتبه بالاتري پيدا کنند. اين کار با هزينه يا تلاش بسيار کمي از جانب شما انجام مي شود.
کارشناسان بهينه سازي بايد بدانند که دقيقا چه محصولات يا خدماتي را ارائه مي دهيد. آن ها بايد به وب سايت شما نگاهي دقيق بيندازند و آن را تحليل کنند. کارشناسان مي توانند قبل از شروع تکنيک هاي off page براي بهبود رتبه شما، تحقيقات کليدي و مهم و پياده سازي استراتژي هاي سئو را انجام دهند.
در اکثريت وبسايت ها مزاياي سئو رتبه سايت در موتور هاي جستجو به طرز چشمگيري پيشرفت مي کند. اين دستاورد به شما کمک مي کند که بيشتر در معرض ديد باشيد و در نهايت پول بيشتري را بدست مي آوريد. اگر به دنبال پيشرفت هستيد پس بايد يک مشاور با تجربه سئو و يا يک متخصص بازاريابي استخدام کنيد.
کار هايي که يک مشاوره سئو رایگان نبايد انجام دهد
هنگامي که حرف از بهينه سازي موتور هاي جستجو مي شود، فعاليت هاي زيادي وجود دارد که نبايد انجام دهيد.اين فعاليت ها شامل سئوي کلاه سياه نيز مي شود.شما مي توانيد اکثر کار ها را به درستي انجا دهيد اما فقط يک کار اشتباه مي تواند رتبه شما را کاملا خراب کند،جريمه و يا حتي معلق شويد.
شخصي که مشاوره سئو رايگان شما را انجام مي دهد بسيار مهم است که بداند چه کاري را بايد انجام دهد و چه کاري را نبايد انجام دهد. در اینجا خلاصه ای سریع از تنها چند مورد از این موارد آمده است.
هرزنامه لينک: سايت خود را با لينک هايي از همه جا پر کنيد.وقتي صحبت از سئو مي شود معمولا کمتر هستند.
لينک هاي بي کيفيت: قطعا در بحث بهينه سازي موتور هاي جستجو شما کيفيت را بر کميت ترجيح مي دهيد.فقط تعداد انگشت شماري لينک هاي با کيفيت مي توانند صد ها لينک بي کيفيت را شکست بدهند.
محتواي بد: کپي کردن،سرقت ادبي و يا صرفا نوشتن محتواي بي کيفيت مي تواند از جهات بسياري براي سايت شما مضر باشد.
بهينه سازي بيش از حد: استفاده بيش از حد کلمات کليدي در محتواي خود يا در لينک سازي مي تواند مضر باشد.
راهکار هايي براي تبديل شدن به يک مشاور سئو عالي
چندين عنصر و ويژگي وجود دارد که شما را از ساير مشاوران متمايز مي کند.در صورتي که اين ويژگي ها را رعايت نکنيد، مي تواند کسب و کار مشاوره سئو رايگان شما را فلج کند.در اينجا به برخي از روش ها مي پردازيم.
1- به مشتريان خود آموزش دهيد.
به طور ويژه در بحث فضاي ديجيتال آموزش بخش مهمي از يک رابطه مشتري و مشاور است.ارائه آموزش به مشتريان خود و درک حوزه تخصصصي شما براي اثبات ارزشمندي شما ضروري است.
مواردي در بازاريابي ديجيتال وجود دارد که نمي توان انتظار داشت که همه افراد در آن متخصص باشند.در بحث سئو، تحقيق کلمات کليدي، ساخت بک لينک، بهينه سازي محتوا و گرافيک مي تواند مورد بحث قرار گيرد.اگر مشتري شما هيچ زمينه و پيشنيازي از مباحث نداشته باشد، قطعا زمان بيشتري را بايد صرف کنيد.
مواردي که بايد در آموزش دقت کنيد به شرح زير است.
- زمينه ي آن ها در بازاريابي چيست؟
- چقدر با حوزه ي تخصصي شما آشنا هستند؟
- آيا در گذشته با يک مشاور در حوزه ي شما کار کرده اند؟
- بهترين روش هايي که با آن ها آشنايي دارند چيست؟
2-تخصص خود را نشان بدهيد
يک مشاور حرفه اي نه تنها از چيزي که در وبسايت است آگاه مي باشد، بلکه مي تواند برنامه هاي آينده را هم پيش بيني کند. اين نکته خيلي مهم است که شما دانش خود را در باره ي حساب و شرکتي که در آن مشغول هستيد نشان بدهيد.
مرتبا با مشتري خود در تماس باشيد تا از تغييرات کليدي کسب و کار، تمرکز هاي جديد و چيز هايي که ممکن است کمتر در الويت باشند آگاه شويد. فقط دستور العمل ها را نگيريد، بلکه به مشتري خود بگوييد که براي رسيدن به اهداف مورد نظر چه اتفاقي بايد بيوفتد.فراموش نکنيد که اعتماد به نفس داشته باشيد.
3- اهداف را تعريف کنيد
تعيين اهداف در شروع هر رابطه مشاوره سئو رايگان کليدي و بسيار مهم است. بدين ترتيب همه ي افرادي که در پروژه درگير هستند درک معقول و روشني از آنچه با آن روبرو هستند دارند. بايد در مورد معيار هاي اصلي تصميم بگيريد و مطمئن شويد که هميشه پيگيري مي کنيد تا بتوانيد به طور منظم گزارش پيشرفت را بدهيد. معيار هاي اصلي افزايش ترافيک وبسايت، گسترش قابل ديد بودن کلمات کليدي و کاهش دادن هزيته تبليغات کليکي هستند.
4- ابزار هاي مناسب را انتخاب کنيد
يک مشاوره سئو رايگان هنگامي خوب است که مشاور ابزار هاي درستي را انتخاب کند. مهم نيست که چقدر تجربه و مهارت داريد، رشد کردن بدون ابزار مناسب سخت است. براي اين که يک مشاور عالي باشيد داشتن ابزار هايي براي مديريت پروژه، ارتباط و تکنيک هاي ديجيتال مارکتينگ ضروري است.
تعرفه سئو سایت
افرادی که برای کسب و کار خود به دنبال یک سئو کار حرفه ای هستند، تمام مواردی که باید داخل سایت خود انجام شود را چک می کنند. آنها از هزینه هر قسمت و هر کاری که بر روی سایت انجام میشود باید مطلع باشند که تعرفه سئو یکی از آن بخش ها به حساب میآید.
بهینه سازی سئو فرآیندی است که برای موتورهای جستجو سئو یک امری ضروری برای گسترش کسب و کار خود به حساب می آید و شرکت ها با توجه به شرایطی که می خواهند تعرفه سئو سایت خود را تعیین می کنند.
در ابتدا باید بدانیم که به چه دلیل باید از تعرفه سئو برای سایت استفاده کنیم. امروزه تقریبا 90 درصد افراد قبل از خرید هرمحصول یا دریافت خدمات، در اینترنت آن را سرچ می کنند و درباره محصول یا خدماتی که می خواهند دریافت کنند، تحقیق می کنند تا بهترین محصول را دریافت و از بهترین خدمات بهرمند شوند. اگر از تعرفه سئو استفاده کنید یکی از ویژگی های آن این است که جز لینک های اول گوگل قرار می گیرید و مخاطبان بیشتری را به سایت خود جذب می کنید و این کار باعث جذب مشتری و به طبع درآمد بیشتر می شود.
برعکس آن اگر زمانی که مشتری یا مخاطب عبارت کلیدی خود را وارد می کند، سایت شما برای آن ها بالا نیاید مطمئنا مشتری های زیادی را از دست می دهید و فروش کمتری هم نیز خواهید داشت. رقیبان شما از شما جلو خواهند زد و جز لینک های اول گوگل قرار خواهند گرفت. چرا؟ چون آن ها از بهینه سازی سئو برای سایت خود استفاده کرده اند.
عوامل تاثیر گذار در تعرفه سئو
حال باید دقت داشته باشیم که چه عواملی بر روی تعرفه سئو سایت تاثیر می گذارد:
تعرفه سئو سایت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در پیاده سازی آن از تکنیک هایی استفاده می شود. برای استفاده از این تکنیک ها باید آموزش های لازم و کافی داشته باشید که مسلما یک نفر نمی تواند آن را به تنهایی انجام دهد. سایت های بزرگ برای انجام بهینه سازی سئو خود از یک تیم قوی و مجرب برای سایت خود استفاده می کنند.
در مقاله مشاوره سئو قبلا راجب سئو داخلی و خارجی با هم صحبت کرده ایم و می دانیم که تعرفه سئو داخلی و خارجی باهم دیگر متفاوت است. می دانیم که سئو داخلی بیشتر به ساختار و لینک درونی سایت می پردازد اما سئو خارجی بیشتر به ارتباطات خارجی سایت می پردازد حال با هم تعرفه این سایت ها را بررسی می کنیم.
تعرفه سئو سایت
قیمت دقیقی برای انجام سئو وجود ندارد و هر شرکت و فردی می تواند قیمت مدنظر خود را پیشنهاد دهد. در صورتی که می خواهید قیمت دقیقی از تعرفه های سئو داشته باشید، می توانید با مشاوران شرکت استادان سیستم تماس حاصل فرمایید.
تعرفه پشتیبانی سئو
این هزینه معمولا بعد از انجام پروژه سئو و رسیدن کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل محاسبه می شود. برای این منظور نیز تعرفه خاصی وجود ندارد و تعرفه آن شرکت به شرکت و فرد به فرد متفاوت است و تغییر می کند. این تعرفه بابت نگه داری وب سایت در همان کلمه کلیدی در صفحه و جایگاه به دست آمده گوگل دریافت می شود.
تعرفه سئو وردپرس
این تعرفه هم با توجه به مواردی که گفته شد، تعیین می گردد. تعرفه سئو سایت وردپرسی تفاوت چندانی با سایت های دیگر ندارد.
در یک سایت وردپرسی نیز باید همان کارهایی که در وب سایت های بر مبنای برنامه نویسی دیگر انجام می شود نیز انجام داد.
در قسمت های بعدی درباره اینکه یک سایت چه مراحلی را برای سئو می گذارند صحبت می کنیم. باید بدانیم که تعرفه سایت را چه کسی تعیین می کند؟ هر شرکتی بسته به خدماتی که می دهد، تعرفه سئو را تعیین می کند وهمه شرکت ها به دلیل رقابتی که در دنیای اینترنت وجود دارد، سعی می کنند تعرفه سئو خود را کمی پایین تر از حد معمول قرار دهند تا بتوانند با سایر شرکت ها در رقابت قرار گیرند.
تعرفه سئو به روش های مختلف قابل محاسبه استه که به صورت زیر است:
- تعرفه سئو به صورت ساعتی
- تعرفه سئو به صورت پروژه ای
- تعرفه سئو به صورت ماهیانه
- تعرفه سئو بر اساس عملکرد
میانگین تعرفه سئو
براساس تحقیقات انجام شده، میانگین تعرفه سئو سایت تقریبا ساعتی 60-30 هزار تومان است و به صورت ماهانه بین 3-1 میلیون می شود که بسته به کار انجام شده بر روی سئو سایت تعرفه آن هم فرق دارد. حالا با هم روش های مختلف تعرفه سئو را بررسی می کنیم:
تعرفه سئو به صورت ساعتی چگونه محاسبه می شود؟
این کار یکی از روش های قیمت گذاری برروی سئو سایت به حساب می آید، این روش بیشتر توسط افرادی که به صورت شخصی کار میکنند مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس مدت زمانی که شخص از سایت استفاده می کند و شرکت ها کمتر از این روش استفاده می نمایند.
مزایا: در این روش مدت زمانی که شخص بر روی سایت کار انجام می دهد مشخص است و می توان نقاط قوت و ضعف متخصص بهینه سازی سایت خود را مشخص کنید.
همچنین پرداخت تعرفه سئو به صورت ساعتی باعث می شود میزان بودجه بهینه سازی سئو سایت را مدیریت کنید. در صورتی که میزان ساعت استفاده از سایت مدیریت شود.
معایب: مشکلی که در این تعرفه سئو وجود دارد این است که وقتی به صورت ساعتی باشد سایت کند تر است و یکی دیگر از مشکلات آن این است که اگر زیاد بر روی سایت کار شود هزینه آن بالا می رود.
در استفاده از این روش حداقل 6 ماه زمان لازم است تا در رتبه بندی سایت تغییراتی به وجود آید.
همچنین ممکن است با توجه به بودجه ای که پرداخت می کنیم نتیجه ای که حاصل می شود مورد قبول نباشد در نتیجه هزینه زیادی انجام داده ایم.
در بهینه سازی سایت به صورت ساعتی قیمت نهایی آن مشخص نیست.
در واقع تعرفه سئو به صورت ساعتی مانند آن است که کارمندی استخدام کردید و با توجه به ساعتی که به سر کار می آید به آن دستمزد می دهید. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و افراد علاقه ای به استفاده از آن را ندارند.
جهت ارائه مشاوره برای استفاده از این سئو می توانید با مشاوران سایت استادان سیستم در ارتباط باشید، تا به صورت رایگان اطلاعات لازم را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.
تعرفه سئو به صورت پروژه ای چگونه است؟
این روش بیشترین روش و پرکاربردترین روشی است که شرکت ها برای بهینه سازی سئو سایت خود از آن استفاده می کنند و کارایی زیادی برای شرکت ها به همراه دارد.
شرکت هایی وجود دارند که به دلیل وجود رقابت شدید در عبارت های تاکیدی از رنج قیمت 25-20 میلیون برای بالا بردن سئو سایت خود استفاده می کنند، تعرفه سئو به صورت پروژه ای معمولا از 25-3 میلیون است.
مزایا: این روش دیگر مانند تعرفه سئو ساعتی نیست که نگران هزینه آن باشید، در ابتدا کار میزان تعرفه سئو مشخص می شود و شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید بهینه سازی سئو سایت خود را مدیریت کنید.
با توجه به قراردادی که با شرکت مورد نظر برای بهینه سازی سئو سایت خود بسته اید، می توانید از مدت زمانی که نیاز است تا پروژه شما اتمام شود آگاه باشید.
معایب: اگر اطلاعات کافی در رابطه با سئو و بهینه سازی سایت نداشته باشید و ندانید که چقدر هزینه و زمان برای آن لازم است، ممکن است هزینه زیادی صرفه بهینه سازی سایت خود کنید و نتیجه مطلوبی دریافت نکنید.
در محاسبه تعرفه سئو به صورت پروژه ای در ابتدا همه کارهایی که باید در پروژه انجام شود ذکر خواهد شد و در وسط کار امکان اضافه کردن ویژگی دیگر به آن نیست.
تعرفه سئو به صورت ماهیانه چگونه است؟
تعرفه سئو به صورت ماهیانه بیشتر برای پروژه هایی است که طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند، که هزینه ماهیانه آن بیش از 1000000 تومان است و بسته به پروژه کم و زیاد می شود.
مزایا: تعرفه ماهیانه وقتی انجام می شود که شما برای شرکت خود فردی برای مدیریت امور مربوط به سئو استخدام کرده اید تا بدون اینکه شما دخالتی داشته باشید سئو سایت شما را بالا ببرد و جزء رتبه های اول گوگل قرار بگیرید.
و همین طور همکاری مشتری و شرکت سئو از طریق قرار دادهای ماهیانه یکی دیگر از مزایای این سئو است.
معایب: سئو ماهانه نیاز به زمان دارد تا نتیجه مثبتی از پیشرفت آن ما مشاهده کنیم که همانطور که پیش تر گفته شد حداقل 6 ماه زمان لازم است تا به نتیجه مثبت خود برسد و اگر متخصص سئویی که برای شرکت شما کار می کند، نتواند سایت شما را جزء رتبه های اول گوگل قرار دهند و پیشرفتی در سایت شما دیده نشود، باید سئو کار خود را عوض کنید.
بیشتر شرکت ها با مشتریان خود معمولا یا قرار داد 6 ماه یا یک ساله می بندند و اگر مشتری در ماه دوم از شرکتی که برای آن سئو سایتش را انجام می دهند راضی نباشد نمی تواند قرار داد را لغو کند و باید تا پایان قرارداد صبر کند.
تعرفه سئو بر اساس عملکرد چگونه است؟
همانطور که از اسم آن پیداست، با توجه به عمکرد شرکت پول پرداخت می شود، یعنی در آن زمان تعیین شده اگر شرکت توانست نتیجه ای که گفته است را حاصل کند، مشتری هزینه پروژه را باید پرداخت کند و اگر شرکت نتوانست سئو سایت مشتری را آن گونه که گفته شده است به نتیجه برسانند مشتری نباید هزینه ای پرداخت کند.
مزایا: بر اساس این تعرفه اگر سایت شما نتیجه ای مثبت داد، پول پرداخت می کنید در غیر این صورت پولی پرداخت نمی کنید، یکی از امتیاز های مثبتی که دارد این است که ریسک سرمایه گذاری روی شرکت های بهینه سازی سایت را کاهش می دهد.
در این روش دقیقا می دانید که به ازای چه چیزی دارید بهای آن را پرداخت می کنید.
معایب: اگر با رقیبان خود با استفاده از عبارت تاکییدی رقابت می کنید، تعرفه سئو با توجه به عملکرد برای شما زیاد می شود، زیرا دائما باید بر روی سایت شما کار شود، به این دلیل شرکت هایی که از عبارت تاکیدی زیاد استفاده می کنند از این روش استفاده نمی کنند، زیرا هزینه زیادی برای آن ها به شمار می رود. اگر شما شرکتتان را تازه تاسیس کرده اید، باید دقت داشته باشید که از کدام روش از تعرفه های سئو استفاده کنید که به سود شما باشد و ضرر نکنید.
بعضی از شرکت ها به این موضوع دقت نمی کنند وبرای بازاریابی اینترنتی خود با مشکل مواجه می شوند، در این شرایط اگر با شرکت هایی که خودشان سئو انجام می دهند شریک شوید می توانید این هزینه را از لیست هزینه هایی که باید پرداخت کنید حذف کنید و همینطور نتایج خوبی در جهت بهبود سئو دریافت می کنید.
در مقاله های قبلی راجب سئو خارجی صحبت کرده ایم، حال می خواهیم راجب تعرفه آن با هم صحبت کنیم.
تعرفه سئو خارجی
تعرفه سئو خارجی همان طور که از اسم آن معلوم است کلیه فرآیند هایی را که در خارج از وب سایت و یا اصطلاحا در قسمت off page seo صورت می گیرد، را شامل می شود.
منظور فرایند هایی مانند، کار کردن در شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، ساخت بک لینک و عوامل دیگر است که در ادامه درباره آن ها بیشتر توضیح می دهیم.
سئو خارجی شامل تعدادی فرایند و عملکرد است که با توجه به آن ما وب سایت را در بخش Off Page دارای اعتبار و امتیاز می کنیم. به طور کلی باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که:
سئو خارجی به تنهایی کارساز نیست و بهتر است که با سئو داخلی همراه باشد.
از مهمترین عوامل سئو خارجی که در خارج از سایت شما انجام می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ساخت بک لینک ها
- وبلاگ نویسی
- کار کردن بر روی شبکه های اجتماعی
- تبلیغات سایت شما در سایت های پربازدید
چقدر زمان نیاز است تا به رتبه اول گوگل دست یابیم؟
برای رسیدن به رتبه اول گوگل نمی توان زمان دقیق وتعیین شده ای گفت، زیرا رقابت در به دست آوردن رتبه اول گوگل بسیار زیاد است و همه تلاش می کنند تا به رتبه اول گوگل دست یابند.
گوگل قوانین خاص خود را برای رتبه اول شدن دارد، باید آن قوانین را رعایت کنید تا بتوانید در گوگل رتبه اول شوید قوانین گوگل به صورت زیر است:
- میزان قدمت دامنه
- فعالیت پیشین انجام شده
- کلمات کلیدی هدف گذاری شده
- سئو خوب
- تولید محتوای مناسب
- فعالیت بالا در سایت
اگر تمام این موارد را رعایت کنید می توانید رتبه اول گوگل را خودتان کسب کنید.
شما می توانید برا کسب رتبه اول گوگل از شرکت استادان سیستم مشاوره رایگان دریافت نمایید. و متخصصان سئو شرکت استادان سیستم می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند و راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بدهند.
چه تضمینی وجود دارد که به رتبه اول گوگل خواهیم رسید؟
همانطور که شرکت گوگل اعلام کرده است ارائه تضمین برای رتبه اول گوگل نوعی تقلب به حساب می آید. هیچ تضمینی برای رتبه اول گوگل شدن وجود ندارد و شرکت های سئو نمی توانند این تضمین را به مشتریان خود بدهند که در زمان دقیق و مشخصی می توان رتبه اول گوگل شد. ولی می توانند تمام تلاش خود را برای کسب رتبه اول شدن در گوگل انجام دهند.
با وجود ندادن تضمین شرکت های سئو چگونه به آن ها اعتماد کنیم؟
مهم ترین دلیلی که وجود دارد که می تواند به شرکت های سئو اعتماد کنید، بررسی سوابق کاری آن ها است. شرکت ها می توانند با ارائه سوابق کاری خود، اعتماد مشتریان خود را جلب کنند تا با خیال راحت مشتریان پروژه خود را به آن شرکت دهند.
متخصصان تیم شرکت استادان سیستم با انجام پروژه های موفق با تعرفه سئو پایین و مناسب نسبت به سایر شرکت ها و تجربه زیاد در این زمینه ترکیبی به وجود آورده که نیاز تمامی شرکت ها را برآورده می سازد.
جهت مشاوره و آگاهی از تعرفه سئو با ما تماس حاصل فرمایید.